Bulut ve Özlem üzerine...

Standard

Bilmediğim bir buluta doğru gidiyor ruhum...
O bulut yüklü mü , yağmur yağdırır mıyım , bilmiyorum...
Bulut uzun mu , ne kadar sürecek bu yolculuğum , bilmiyorum...
Göz göre göre olur da elinden birşey gelmez ya hani , öyle işte..
Bakakalıyorum kendi kendime...
Ben bende değilim dostlar neredeyim bilmiyorum..
Uzaklarda , çok uzaklarda kaldı sevgilim...
Yanına gitmek istiyorum , gidemiyorum...
Kayıp mı ettim mutluluğu?
Ruhum onun peşine mi düştü?
Yoksa bulutun ardında yârim mi var?
Öyleyse daha hızlı gideyim bitsin yolum , kavuşayım güneşime...
Mevsim değişsin bahar olsun ,
yaz yağmuru olup düşerken ben ,
onun ışıklarıyla gök kuşağı oluşsun dünyamızda...
ateş ve su , toprak ve hava gibi...
Bir bütün hayat dolsun yüreklerimize...
Gece olsun ay çıksın ve susalım biz , uyuyalım...
Uyanalım hemen... Görmeden yaşayamam ben seni...

0 yorum: